FAQ
En liste over de oftest stillede spørgsmål. Måske er dit spørgsmål allerede blevet besvaret her.
Hvilken størrelse skal jeg vælge?
Da ikke alle modeller har samme størrelsesguide, har vi gjort det nemt for dig at finde den rette størrelse til dit køb. På hver produktside finder du en unik størrelsesguide til den pågældende model, så du kan se målene for de enkelte modeller og måle dig selv for at finde den størrelse, der passer dig bedst. Vi anbefaler altid at tjekke størrelsesguiden, inden du placerer din ordre, for at undgå fejlkøb.
Hvornår modtager jeg min ordre?
Hvis du bestiller inden kl. 15 på en hverdag, vil din ordre blive pakket og sendt afsted samme dag. Du kan forvente at modtage din pakke inden for 1-2 hverdage, hvis du bor i Danmark, og du har valgt standard levering. Dog kan leveringstiden variere, hvis du har valgt en anden leveringsmetode eller hvis du bor i et område, som tager længere tid at levere til.
For internationale ordrer, kan leveringstiden også variere afhængigt af destination. Vi bestræber os på at levere din pakke så hurtigt som muligt, og du kan følge din pakkes status ved at bruge det trackingnummer, som vi sender til dig på e-mail, når din ordre er blevet afsendt.
Hvordan returnerer/ombytter jeg?
Vi tilbyder en 30 dages returret, hvis du ønsker at returnere din ordre. Du kan hente en returseddel og pakkelabel via vores returportal her.
Vær opmærksom på, at en returlabel koster 45 kr hos os, og dette beløb vil blive trukket fra det endelige beløb, som du vil modtage tilbage. Du skal udfylde retursedlen og lægge den i din returpakke. Pakkelabelen skal derefter tæppes fast på pakken, og du kan indlevere pakken til dit nærmeste posthus. Bemærk venligst, at dette kun gælder for ordrer returneret inden for Danmark. Hvis du ønsker at returnere eller ombytte en pakke fra et andet land, er du selv ansvarlig for at sende pakken retur, og du skal selv købe en pakkelabel.
Vi tilbyder ikke ombytning. Hvis du ønsker at bytte til en anden vare, anbefaler vi, at du laver en ny bestilling med den ønskede vare, og returnerer det, du ikke ønsker at beholde, gennem vores returportal.
Har i modtaget min returpakke?
Du kan følge med i trackingen for at se, om vi har modtaget din pakke. Fra den dag, vi har modtaget din pakke, kan der gå op til 14 hverdage, før den er blevet behandlet, men vi gør altid vores bedste for at håndtere returpakker så hurtigt som muligt. Hvis du har spørgsmål eller bekymringer vedrørende din returpakke, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice, så hjælper vi dig gerne.
Hvornår får jeg mine penge tilbage fra en returpakke?
Når vi har modtaget din returpakke, kan der gå op til 14 hverdage, før den bliver behandlet.
Benytter du vores returportal og returlabel til at sende dine varer retur kan du bruge dit pakkenummer til at spore pakken. Pakkenummeret er det lange nummer under stregkoden. Du kan spore pakkenher.
Når din returpakke er blevet behandlet, vil du modtage en mail om, at den er blevet godkendt, og at dine penge vil blive refunderet. Afhængigt af din bank kan det tage op til 5 arbejdsdage, før du kan se pengene på din konto. Vi bestræber os altid på at behandle returpakker så hurtigt som muligt, og hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.
Sender i til mit land?
Vi bestræber os på at levere vores produkter til kunder over hele verden.
Her er en liste over lande vi sender til:
- Belgien
- Danmark
- Finland
- Frankrig
- Holland
- Irland
- Italien
- Luxembourg
- Norge
- Østrig
- Polen
- Portugal
- Sverige
- Tjekkiet
- Tyskland
Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse
Din ordrebekræftelse vil blive sendt ud til din e-mail adresse kort tid efter, at du har lagt din ordre. Vi anbefaler, at du tjekker din spamboks eller tjekker om du har skrevet din e-mail adresse korrekt.
Jeg kan ikke finde mit ordre nr.
Kort efter din bestilling modtager du en ordrebekræftigelse på den mail du har oplyst. Der står et nummer der starter med "FF" efterfulgt af 8 cifre i overskriften på denne ordrebekræftigelse. Dette er dit ordrenummer.
Hvordan reklamere jeg over en vare?
Send os en e-mail ind til os på info@fitfashion.dk med dit ordre nr. samt billeder af det du vil reklamere over.
Læs mere om reklamationsretten i vores handelsbetingelser pkt. 4.
Hvor lang tid tager reklamationen?
Fra den dag vi modtager din pakke, kan der gå op til 14 arbejdsdage.
Læs mere om reklamationsretten i vores handelsbetingelser pkt. 4.
Kontakt os
Har du nogle spørgsmål?
Du kan komme i kontakt med os på flere forskellige måder. Det nemmeste er at bruge vores chat (i bunden af højre side i din browser) eller kontaktformularen her.
Er dit spørgsmål omkring hvordan man returnere eller ombytter, kan du med fordel tjekke vores returportal ud.
Hav' dit ordre nr. klar!
Vedrører din henvendelse om en eksisterende ordre. Så husk at skrive dit ordre nr. i henvendelsen, så vil vi hurtigere kunne hjælpe dig. Ordre nr. finder du som en del af navnet på din ordrebekræftelse og starter med FF efterfulgt af 8 cifre.
Vi bestræber os på at svare på din henvendelse indenfor 24 timer (man-fre).
Send os en e-mail: info@fitfashion.dk eller udfyld kontaktformularen.