BESTIL INDEN KL 15.00 - SENDES SAMME DAG
Menu

FAQ

1. Hvad betyder ⅞?
⅞ er en ankellængde og er derfor 10 cm kortere i benene end de øvrige modeller. De kan enten bruges som ankelbukser eller som almindelige bukser hvis du er lavere end 165 cm. 

2. Hvad betyder regular waist?
Regular waist er vores middel-talje, som er 3 cm højere end standardmodellen.
Alle vores Wr.Up® i regular waist kan du finde her.

3. Hvad er forskellen på basic og emana?
Vores basic modeller er lavet af 78% Bomuld og 22% Elastan hvorimod Emana er lavet af 59% Polyamid & 41% Elastan. Dette gør at Emana er mere strækbar og har et shiny look. Hvis man vil sammenligne materialet med noget er løbebukser et godt eksempel. Dog ligner de ikke løbebukser men er utrolig elegante.

4. Hvordan er størrelserne?
Freddy har over det seneste stykke tid tilpasset bukserne så de nu svarer til helt almindelige skandinaviske størrelser. Det vil sige, at hvis du bruger størrelse M i alt dit andet tøj skal du også bruge en M i dine Freddy WR.UP. Du kan se vores størrelsesguide her.

OBS: Ved Eco leather anbefaler vi dog at du går en størrelse op.

5. Hvordan returnere jeg?
Alt hvad du skal vide om returnering kan du finde her.
Tryk blot på “Åben returportal” og følg vejledningen.

6. Jeg har sendt mine bukser retur - hvornår får jeg svar/pengene tilbage?
Benytter du vores returportal til at sende dine bukser retur eller til ombytning kan du bruge dit pakkenummer til at spore pakken. Pakkenummeret er det lange nummer under stregkoden. Du kan spore pakken her. Fra den dag vi modtager din pakke kan behandlingstiden vare op til 14 dage. Du vil få besked fra os på din mail når din ordre er behandlet.

7. Hvordan foregår en ombytning?
Vi tilbyder gratis ombytning til en anden størrelse eller en anden model. Du skal blot skrive en mail ind til os på info@fitfashion.dk med dit ordrenummer - så hjælper vi dig i gang.

8. Hvor finder jeg mit ordrenummer?
Kort efter din bestilling modtager du en ordrebekræftigelse på den mail du har oplyst. Der står et nummer der starter med "FF" efterfulgt af nogle tal i overskriften på denne ordrebekræftigelse. Dette er dit ordrenummer. 

9. Hvad skal jeg vedlægge når jeg sender en reklamation til jer? 
Når du sender en reklamation til os skal du selv lægge ud for fragten. Bliver reklamationen godkendt refundere vi fragten til dig. Det er dog vigtigt at du vedlægger en faktura/kvittering for din forsendelse og dine kontooplysninger. Benytter du vores returportal skal du også vedlægge faktura, da vi ikke kan finde dig i vores system selvom du har købt din retur gennem os. 

Vær de første der modtager vores nyheder, eksklusive kampagner og VIP-fordele til udsalg.
Hvis du tilmelder dig nu, får du 10% rabat på dit første køb!